System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Unsupported Browser Message

Du er nå på mobilversjonen for vår nettside. For å nyte den fulle opplevelsen, ikke nøl med å besøke nettversjonen av siden.

Du er nå på mobilversjonen for vår nettside. For å nyte den fulle opplevelsen, ikke nøl med å besøke nettversjonen av siden.

You have reached the website


Ofte stilte spørsmål


Ordre

Hvordan får jeg tilsendt ordren min?

Vi tilbyr tre leveringsmuligheter som du kan velge mellom:

1: Ordren blir sendt til ditt nærmeste postkontor (100 kr.)

2: Ordren blir sendt hjem til din adresse (200 kr.)

3: Ordren blir sendt til deg på jobb (200 kr.)

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Vi refunderer alltid pengene til samme kontoen som du brukte da du plasserte ordren.

Hvordan fungerer betalingen?

Du kan bare betale for ordren med VISA eller MasterCard.

Kontroller at du har skrevet inn riktige opplysninger fra kortet og at kortet er aktivert for netthandel. Hvis betalingen fortsatt ikke går gjennom, ber vi deg bruke en annen nettleser eller et annet kort, eventuelt kontakte banken din for mer informasjon. 

I tilfelle du bruker mobiltelefon eller nettbrett, kan du laste ned mobilappen fra AppStore. For øyeblikket kan vi bare tilby en app for Apple-enheter.

Hvordan fungerer abonnementet på kapsler?

Du får 10 % rabatt fra din andre orde. Du kan selv velge hvor ofte du ønsker å motta en ny pakke (fra ukentlig til kvartalsvis). Merk at fraktkostnadene blir lagt på løpende ordre. Du kan når som helst endre eller avbryte abonnementet fra din Dolce Gusto-profil. 

Hvordan sporer man pakker?

Du mottar en e-post med et sporingsnummer som du kan skrive inn på posten.no. Hvis du ikke har fått dette sporingsnummeret eller har andre spørsmål vedrørende leveringsprosessen, kan du kontakte kundeservice (Tlf: 800 80 730, E-mail: forbrukerkontakt@no.nestle.com).

Kan jeg endre eller slette en ordre?

Vi kan dessverre ikke legge til eller fjerne produkter etter at en ordre er plassert. Hvis du ønsker å slette en ordre ber vi deg kontakte oss så raskt som mulig for hjelp: (Tlf: 800 80 730, E-mail: forbrukerkontakt@no.nestle.com).

Hvordan får jeg en gratis Variety Pack?

Etter du har valgt varer til din bestilling, så går du inn i handlekurven. Under varene dine finner du et felt som heter ”kampanjekodefeltet”– her legger du inn koden for å få en gratis sortimentspakke. Dermed vil denne sortimentspakken automatisk komme med på bestillingen din. Dobbeltsjekk gjerne slik at prøvepakken finnes på bestillingen før du går videre til betaling.

 

Dersom du opplever problemer med at koden ikke virker så er du velkommen til å kontakte forbrukerservice på 80 300 100 eller email: forbrukerkontakt@no.nestle.com

Hvordan bruker jeg en kampanjekode?

Skriv inn kampanjekoden i det tomme feltet i handlekurven og klikk på knappen som står ved siden av kodefeltet.

Maskinen

Hvor kan jeg kjøpe deler til kaffemaskinen min?

Hva gjør jeg hvis maskinen min blir ødelagt?

Du kan alltid kontakte oss hvis du har bruk for hjelp. Noen ganger kan feil med maskinen skyldes at den trenger rengjøring. Se mer her. 
Maksinen din har to års garanti. Dersom du har problemer som ikke lar seg fikse, kan du ta den med til den butikken hvor du kjøpte maskinen. Husk å ta med kvittering. Dersom maskinen er kjøpt i vår nettbutikk kan du kontakte oss for hjelp.

Resirkulering

Hvordan resirkulerer jeg kaffemaskinen min?

Dersom du ønsker å resirkulere kaffemaskinen din, kan du ta den med tilbake til den butikken hvor maskinen er kjøpt. Maskinen vil deretter bli resirkulert i ulike deler i henhold til WEEE. Les mer om WEEE her.

Hvordan resirkulerer jeg kapslene mine?

Emballasjen som kapslene blir levert i skal sorteres som papp, mens kapslene kan sorteres som husholdningsavfall eller plast. Dersom kapslene sorteres i plastavfall, må du sørge for at du skyller kapslene godt før du kaster dem.