You have reached the website


Ofte stilte spørsmål


Maskinen

Hvor kan jeg kjøpe deler til kaffemaskinen min?

Hva gjør jeg hvis maskinen min blir ødelagt?

Du kan alltid kontakte oss hvis du har bruk for hjelp. Noen ganger kan feil med maskinen skyldes at den trenger rengjøring. Se mer her. 
Maksinen din har to års garanti. Dersom du har problemer som ikke lar seg fikse, kan du ta den med til den butikken hvor du kjøpte maskinen. Husk å ta med kvittering. Dersom maskinen er kjøpt i vår nettbutikk kan du kontakte oss for hjelp.

Resirkulering

Hvordan resirkulerer jeg kaffemaskinen min?

Dersom du ønsker å resirkulere kaffemaskinen din, kan du ta den med tilbake til den butikken hvor maskinen er kjøpt. Maskinen vil deretter bli resirkulert i ulike deler i henhold til WEEE. Les mer om WEEE her.

Hvordan resirkulerer jeg kapslene mine?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® tilbyr i samarbeid med TerraCycle® et gratis resirkuleringsprogram til NESCAFÉ® Dolce Gusto kapsler. Finn ut mer: https://www.dolce-gusto.no/baerekraft-bli-en-del-av-det